Rodinné přírodovědné vzdělávání jako zdroj motivace nadaných žáků.

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

TRNOVÁ Eva TRNA Josef

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Nadaní žáci - výzva pro učitele. Sborník referátů z mezinárodního semináře.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova family science education; motivation; science gifts; hands-on activity
Popis Vliv rodiny a školy na rozvoj nadání žáka je všeobecně uznáván. Propojení vlivu rodiny a školy může být velmi silným motivačním stimulem pro tento rozvoj. Prezentovaný výzkum ukazuje poměrně silnou vazbu mezi školním přírodovědným vzděláváním žáků a rodinným přírodovědným vzděláváním, kterým rozumíme přenos školních poznatků do rodiny žáka. Školní přírodovědné poznatky mohou být využity v celoživotním vzdělávání dospělých. Zpětně může být vytvořena pozitivní rodinná atmosféra k přírodovědě a školnímu přírodovědnému vzdělávání. Pro rodinné přírodovědné vzdělávání je také třeba nalézt specifické metody, formy a prostředky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info