Vzdělávání žáků se sluchovým postižením ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | social disadvantage social disadvantaged family pupil with hearing impairment education of socially disadvantaged pupils Roma assistant fieldwork |
Popis | Článek se zabývá problematikou vzdělávání žáků se sluchovým postižením pocházejících ze sociokulturně znevýhodněných rodin. Obsahuje šest případových studií žáků základní školy pro sluchově postižené, které poukazují na nejčastější potíže, s nimiž se potýkají nejen sami žáci, ale i jejich rodiče, sourozenci, učitelé a vychovatelé. Výsledky šetření byly získány v rámci výzkumu. |
Související projekty: |