The Czech case: a marketing-oriented party on the rise?

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Případ České republiky: tržně orientovaná strana na vzestupu?
Autoři

MATUŠKOVÁ Anna EIBL Otto BRAUN Alexander

Rok publikování 2009
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Popis Autoři aplikují Komparativní marketingový model (CMM) na systém politických stran v České republice. Hlavní pozornost věnují parlamentním volbám v roce 2006, zejména pak kampani sociálních demokratů. ČSSD zde hraje roli první politické strany v České republice, kterou je možné označit za tržně orientovanou.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info