Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | XXVI. Mezinárodní koloquium o řízení vzdělávacího procesu. XXVI.International Colloquium on the Management of Educational Process |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Education. pupil with special needs. Framework educational Programme for Basic Education. Research. |
Popis | Prezentace prvních výsledků deskriptivního výzkumu dílčího projektu ve vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace, jenž je řešen pod vedením prof. PhDr. Marie Vítkové, CSc. odborným týmem pracovníků v rámci výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Hlavním cílem uvedeného výzkumného záměru pro rok 2007 bylo zmapovat současný stav ve výuce cizích jazyků, tj. angličtiny, němčiny, francouzštiny a ruštiny, u žáků se specifickými poruchami učení v rámci Jihomoravského kraje na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií. |
Související projekty: |