Komunikativní přístup ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HANUŠOVÁ Světlana

Rok publikování 2008
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek se zabývá vyhodnocením přiměřenosti komunikativního přístupu ve výuce cizího jazyka u dětí se specifickými poruchami učení. Po uvedení do problematiky a objasnění současného pojetí komunikativní kompetence a jejího hodnocení se autorka věnuje metodám cizojazyčného vyučování doporučovaným odborníky v zahraničí pro žáky se specifickými poruchami učení. Tyto metody se liší od komunikativního přístupu např. využitím mateřského jazyka a explicitní výukou gramatiky. Zdůrazňováno je také působení na více smyslů žáka, využívání různých stylů učení a rozvoj učebních strategií.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info