E-learning a studijní styly u mužů a žen v kurzu Zdravotní tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií

Autoři

SEBERA Martin SEBERA Martin BERÁNKOVÁ Lenka BERÁNKOVÁ Lenka

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference SCO 2008 Sharable Content Objects
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sportovních studií

Citace
Obor Sport a aktivity volného času
Klíčová slova learning styles; Vermunten ILS; statistical significance; size of effect
Popis Na konci pedagogického experimentu jsme aplikovali Vermuntův dotazník ILS na studenty Fakulty sportovních studií, kteří absolvovali e-learningový kurz Zdravotní tělesné výchovy. Zaměřili jsme se na vyhodnocení rozdílností mezi oběma pohlavími při používání stylů učení. Diference jsme zkoumali pomocí t-testu a Cohenova delta pro hodnocení věcné významnosti. V našem šetření jsme nezjistili podstatné rozdíly v proměnných Vermuntova ILS dotazníku mezi pohlavími.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info