E-learning a studijní styly u mužů a žen v kurzu Zdravotní tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | SCO 2008 Sharable Content Objects |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Sport a aktivity volného času |
Klíčová slova | learning styles; Vermunten ILS; statistical significance; size of effect |
Popis | Na konci pedagogického experimentu jsme aplikovali Vermuntův dotazník ILS na studenty Fakulty sportovních studií, kteří absolvovali e-learningový kurz Zdravotní tělesné výchovy. Zaměřili jsme se na vyhodnocení rozdílností mezi oběma pohlavími při používání stylů učení. Diference jsme zkoumali pomocí t-testu a Cohenova delta pro hodnocení věcné významnosti. V našem šetření jsme nezjistili podstatné rozdíly v proměnných Vermuntova ILS dotazníku mezi pohlavími. |