Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Interakce mluveného a psaného jazyka v novinové reklamě
Autoři

URBANOVÁ Ludmila

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Discourse and Interaction 2
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova advertising; spoken language; written language; spokenness; writtenness; dialogic structure
Popis Práce se zabývá podílem mluveného a psaného jazyka v tištěné novinové reklamě v anglickém jazyce a dospívá k závěru, že prvky mluveného jazyka v tomto mediálním žánru převažují.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info