The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Ekonomicko-správní fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Pojem hodnoty a znalostí v B2B vztazích v České republice
Autoři

KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Economy & Business
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova value knowledge B2B relationship
Popis Příspěvek prezentuje některé z výsledků probíhajícího výzkumného projektu Grantové agentury ČR zabývajícícho se, v širokém slova smyslu, konkurenceschopností malých astředních podniků. Kromě makroekonomických faktorů je pozornost v projektu věnována oblastem zájmu, které nejsou na teeoretické i empirické úrovni v českém prostředí dostatečně známé.Konkrétně, existují tři témata s nedostatečným zájmem teorie a praxe a cílem přípsěvku je nabídnout pohled na stávající situaci týkajících se těchto témat.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info