La productividad de los elementos prefijales cultos en los anuncios de cosmética

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Produktivita prefixálních elementů v reklamách na kosmetiku
Autoři

STEHLÍK Petr

Rok publikování 2006
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Études Romanes de Brno
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova Spanish; Advertising Language; Cosmetics; Prefixation; Neological Productivity
Popis Jak ukazují výsledky našeho výzkumu, převládá jednoznačně ve španělských tištěných reklamách na kosmetiku prefixální element anti-. Jeho neologickou produktivitu lze vysvětlit především hlavním motivem reklam na kosmetické přípravky, jímž je boj proti stárnutí a některým negativním projevům tohoto procesu, avšak zmíněný element také slouží jako významný kondenzační prostředek. Kromě anti- se ukázaly být charakterisitické pro daný typ reklam také prefixální morfémy bio-, micro- a dermo-.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info