Jak učitelé Montessori škol podporují žákovskou samostatnost

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JURČÍK Miroslav

Rok publikování 2024
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek sleduje, jak učitelé v Montessori školách podporují u žáků samostatnost v procesu učení. Zaměřuje na analýzu strategií a praktik, které učitelé v Montessori školách využívají. Montessori pedagogika zdůrazňuje individuální učení a rozvoj žáků na základe jejich vlastních zájmů a tempa. Cílem tohoto příspěvku je porozumět konkrétním metodám, které učitelé Montessori aplikují k posíleni schopnosti žákú pracovat samostatně, rozhodovat se a resit problémy. Metodologie tohoto výzkumu zahrnuje pozorování ve třídách Montessori skol a reflektivní rozhovory s učiteli. Výsledky této studie mohou poskytnout cenné poznatky pro učitele, školní vedení a výzkumníky v oblasti pedagogiky. Porozumění efektivním strategiím podpory samostatnosti učitel Montessori může přispět k rozvoji pedagogických postupů i ve standardním vzdělávacím prostředí.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info