Explicitní výuka pragmatiky v hodinách AJ a její vliv na písemné dovednosti studentů

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VOLDÁNOVÁ Žaneta

Rok publikování 2023
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek vychází z disertačního výzkumu zaměřeného na vliv explicitní výuky pragmatiky v hodinách anglického jazyka na písemné dovednosti studentů angličtiny jako cizího jazyka. V rámci výzkumu byl proveden kvaziexperiment s vysokoškolskými studenty 2. ročníku programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, pro něž angličtina není hlavním oborem. Tito studenti byli rozděleni do skupiny kontrolní a experimentální, přičemž explicitní výuce pragmatiky byli vystaveni pouze respondenti ze skupiny experimentální. Prezentace představuje dílčí výsledky analýzy dat zodpovídající otázku vlivu výuky pragmatiky na písemné dovednosti respondentů a interpretuje implikace těchto výsledků pro pedagogickou a didaktickou praxi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info