Self-assessment in English Studies in Tertiary Education: Literature Review

Název česky Sebehodnocení ve studiu angličtiny v terciárním vzdělávání: Přehledová studie
Autoři

KEPLOVÁ Kateřina

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků IV
Citace
Klíčová slova student self-assessment, student autonomy, English language teaching/learning in tertiary education, self-assessment in foreign language study
Popis Přehledová studie si klade za cíl shrnout současný výzkum rozvoje dovednosti sebehodnocení studenta anglického jazyka na vysoké škole a odpovídá na tyto otázky: Jak autoři studií vymezují pojem sebehodnocení? Jaké jsou nejčastější cíle a metody výzkumu? Jaké jsou nejdůležitější výsledky výzkumů sebehodnocení? Vybrané studie ukazují, že rozvoj dovednosti sebehodnocení je nejčastěji zkoumán z pohledu celkového hodnocení studentů před aplikací principů rozvoje dovednosti sebehodnocení a po jejich aplikaci. Výzkum průběhu rozvoje sebehodnocení je zatím ve svých začátcích.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info