Gamifikace vzdělávacího prostředí optikou user experience

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MIŠKOV Jan

Rok publikování 2022
Druh Článek ve sborníku
Konference Zborník z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov QUO VADIS MASSMEDIA & MARKETING
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www link
Klíčová slova Adaptive learning; Education; Game-based learning; Game elements; Learning styles; Motivation; Personalization; Self-determination theory; Student types; User experience
Přiložené soubory
Popis Autor si klade za cíl lépe pochopit, jak může být gamifikace použita ve vzdělávacích institucích, jaká je její funkce a jak v tomto kontextu co nejúspěšněji aplikovat herní principy. Gamifikace je často považována za jednu z podpor motivace studentů. S ohledem na návrh výuky, vyučovací metody a vzdělávací cíle lze učební principy her inovativně využít jako doplňky výuky ve třídě, kde je učební plán podporován herními prvky jako důležitými součástmi vyučovací metody. Text ke inspirací pro pedagogy a designéry při budování gamifikovaných učebních kontextů v praxi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info