IDENTITA UČITELŮ A VÝUKOVÝ DISKURS: KDY PRŮVODCI PROVÁZEJÍ ŽÁKY?

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

LOJDOVÁ Kateřina KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2022
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je popsat narativní identitu učitelů soukromé alternativní školy a její odraz ve výuce. Realizovali jsme hloubkové rozhovory se čtyřmi učiteli vybrané školy a zúčastněné pozorování s videozáznamem jejich výuky. Výsledky výzkumu ukazují narativně konstruovanou identitu průvodců a její otisk ve výuce. Identita průvodců je charakteristická individuálním přístupem a respektem k žákům. Ve výuce je naplňována jazykovými prostředky, pozico- váním učitele vůči žákům a didaktickými postupy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info