Selbstevaluation als Instrument zur Förderung der Lerner- und Lehrerautonomie im Fremdsprachenunterricht

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Sebehodnocení jako nástroj na podporu autonomie žáků a učitelů ve výuce cizích jazyků
Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2020
Druh Článek ve sborníku
Konference Tradition und Erneuerung: Sprachen, Sprachvermittlung und Sprachwissenschaft
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://www.verlagdrkovac.de/978-3-339-11110-4.htm
Klíčová slova learner autonomy; teacher autonomy; self-assessment
Popis Sebehodnocení – jeden z v současné době často diskutovaných pojmů v oblasti hodnocení ve výuce cizích jazyků. Jak bylo prokázáno a potvrzeno řadou výzkumů, tak prostřednictvím sebehodnocení získává výuka v mnoha ohledech novou kvalitu, zejména díky svému potenciálu rozvíjet autonomii žáka. Zároveň však autonomie žáka silně závisí na vývoji autonomie učitelů. Cílem textu je vysvětlit vztah mezi (rozvíjením) autonomie žáků a učitelů v této souvislosti a ukázat způsoby, jak lze rozvoj těchto dvou autonomií v oblasti výuky cizích jazyků podporovat pomocí nástrojů sebehodnocení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info