Tehtävänannon vaikutus aloittelijoiden kirjoittamiin teksteihin

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HEBEDOVÁ Petra

Rok publikování 2020
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Kakkoskieli
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://hdl.handle.net/10138/317706
Klíčová slova Finnish; text production; second language acquisition; storytelling
Popis In the article I analyse stories written by students of Finnish as a part of their exam at the end of their first year of Finnish studies. In the analysis I concentrate on the impact of my instructions and their supplements (a given title of the story, pictures used as a part of the instructions). The purpose is to consider the suitability of the instructions for the writters (in order to be able to construct a story) and also the suitability of the task from the perspective of the teacher who is to evaluate the results.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info