Evidence–Based Practice for Psychologists in Education : A Comparative Study from the Czech Republic, Slovakia, and Slovenia
Název česky | Na důkazech založená praxe školních psychologů : srovnávací studie z České republiky, Slovenska a Slovinska |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2019 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Psychology in Russia |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://psychologyinrussia.com/volumes/pdf/2019_4/Psychology_4_2019_79-100_Juri%C5%A1evi%C4%8D.pdf |
Doi | http://dx.doi.org/10.11621/pir.2019.0405 |
Klíčová slova | school psychology; applied psychology; evidence-based practice; quality assurance; psychological science |
Přiložené soubory | |
Popis | Tématem textu je využívání praxe založené na důkazech školními psychology v České republice, Slovinsku a Slovensku. Autorky představují výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jak využívají psychologové pracující ve školských institucích principy praxe založené na důkazech, ve kterých oblastech práce je využívají a s jakými překážkami a potřebami se setkávají. |
Související projekty: |