Dependent prepositions in Czech students’ school-leaving essays as a contribution to corpus-informed teaching of English
Název česky | Závislé předložky v maturitních pracích českých studentů jako příspěvek korpusových analýz k výuce angličtiny |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2018 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Tato studie analyzuje rozsah a vhodnost použití předložek závislých na přídavných jménech v korpusu 380 maturitních prací s maximálním rozsahem 150 a 70 slov napsaných v květnu 2017 v porovnání s požadavky na zvládnutí úrovně B1 podle SERRJ v online nástrojích English Vocabulary Profile a English Grammar Profile. Výsledky výzkumu naznačují, že výuka závislých přeložek by měla být podpořena aktivitami, které budou vytvořeny pomocí korpusů obsahující jazyk rodilých mluvčí i žákovský jazyk a umožní takovou expozici cílovému jazyku, která povede k internalizaci koligačních vzorců. |
Související projekty: |