Technical Report. Parent Structured Interview Study. Procedures, Instruments, Development, Samples and Showcases.
Název česky | Technická zpráva. Strukturované rozhovory. Procedury, nástroje, stav, vzorek, ukázkové příklady. |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2018 |
Druh | Přehledové a vzdělávací texty |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Hlavním cílem studie založené na strukturovaných rozhovorech bylo poskytnout hlas rodičům v deseti evropských zemích. Cílem této studie bylo vytvořit nové poznatky o: kulturních a jazykových zdrojích v rodinách, orientaci na akulturaci a participaci a vyjednávání identity, zkušenostech s (raným) vzděláním a dalšími službami, aspiracemi a očekáváními a pocitem štěstí rodičů a dětí. K dosažení těchto cílů WP2 studie shromáždila empirická data skrze strukturované rozhovory s rodiči ze čtyř specifických znevýhodněných skupin v deseti evropských zemích s různými vzdělávacími systémy, sociálními systémy a integračními politikami. Tyto rozhovory zahrnovaly rodiče s dětmi ve věku 3 až 6 let a ve věku od 9 do 12 let za účelem zachycení předškolní fáze a fáze před přechodem na střední školu včetně zkušeností a rozhodování rodičů. PAUL LESEMAN, YVONNE ANDERS, EDWARD MELHUISH, AYÇA ALAYLI, RYANNE FRANCOT, EBRAR GÜLEC, KONSTANTINOS ETROGIANNIS, CECÍLIA AGUIAR, JANA OBROVSKÁ jsou přispívajícími autory této publikace. |
Související projekty: |