Determinanty účinnosti učitelských praxí

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠVEC Vlastimil SVOJANOVSKÝ Petr PRAVDOVÁ Blanka LOJDOVÁ Kateřina ŠIMŮNKOVÁ Barbora ONDRÁČKOVÁ Michaela TREBUĽOVÁ Sylva

Rok publikování 2016
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V monografii je upozorněno na některé determinanty, které ovlivňují účinnost učitelských praxí studentů učitelství. Jednotlivé kapitoly se zabývají utvářením tacitních znalostí studentů v průběhu praxí, sdílením těchto znalostí s cvičným učitelem, reflexí studentů v průběhu praxí a tacitní dimenzí učitelova hodnocení žáků. Monografie zahrnuje také kapitoly, které prezentují další závažné problémy účinnosti učitelských praxí: vnímání přínosu praxí studenty učitelství, podpora reflexe studentů jejich vzdělavateli, autonomní a heteronomní hodnocení jako determinanta učinnosti praxí a autorita a gender v interakci studentů učitelství se žáky v průběhu praxí. Publikace vyšla též on-line s ISBN 978-80-210-8133-8.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info