Persvazivní moc barev v bulvární sportovní publicistice

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠURÁŇOVÁ Pavla

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Jakým způsobem mohou ovlivňovat barvy vnímání určitého sdělení? A mohou barvy napomáhat k lepší a snadnější interpretaci nebo naopak můžou recipienta spíše mystifikovat? Právě na tyto otázky se v příspěvku pokusíme odpovědět. Cílem příspěvku je prezentace dílčích výsledků výzkumné sondy, která se věnuje persvazivní roli barev (jakožto výrazného prvku neverbální komunikace) užitých ve sportovní publicistice v českých bulvárních denících (Blesk, Aha).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info