Dichotomie online a offline a problém hledání nového

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Fakultu sociálních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MACEK Jakub

Rok publikování 2015
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Biograf
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www Plný text článku
Obor Písemnictví, mas-media, audiovize
Klíčová slova new media; online; offline; ethnography; social sciences; media audiences
Popis Text se věnuje epistemologickým a teoretickým výzvám a rizikům, s nimiž se sociálněvědní výzkum setkává při hledání toho, co nového do sociálního světa přinášejí takzvaná nová média. Cílem textu je v tomto ohledu zkomplikovat a odmítnout zaužívané dichotomie "online/offline" a "staré/nové" a navrhnout přiměřenější, kontextuálně orientovaný přístup ke zkoumání inovací, jež s novými komunikačními technologiemi přicházejí. Text je pojat jako odpověď na starší článek Michala Šimůnka.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info