Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ŠEĎOVÁ Klára ŠALAMOUNOVÁ Zuzana

Rok publikování 2015
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www http://lifelonglearning.mendelu.cz/25889-archiv-cisel
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova classroom communication; student participation; student performance; Pygmalion effect
Popis Studie si klade za cíl prozkoumat, zda způsob interakce mezi učitelem a žákem ovlivňuje žákovskou participaci na výukové komunikaci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info