Trend s názvem koučink - definice v kontextu vzdělávání dospělých
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Andragogika, čtvrtletník pro vzdělávání dospělých |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | adult education; coaching; training and development; definition of coaching |
Popis | Koučink je dnes často skloňovaným výrazem ve sféře komerční i neziskové, „každý“ koučuje nebo je koučován. Téma je to nejen aktuální a dokonce i moderní. Význam i potřebnost koučinku jsou obecně uznávané, co to ale koučink vlastně je, odkud se vzal, o co se opírá a co je jeho smyslem či cílem, už není vždy tak jednoznačně komunikováno. Tento text si klade za cíl zaměřit se na různé definice koučinku a jejich komponenty ve vztahu ke vzdělávání dospělých jako jednomu z výchozích (i cílových) kontextů tohoto přístupu. |
Související projekty: |