Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

FILOVÁ Hana HAVEL Jiří KRATOCHVÍLOVÁ Jana

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola se zabývá otázkami realizace inkluzivní výuky ve vybraných primárních školách, konkrétně frekvence a variability výukových strategií, kterých využívají učitelé, aby ve „škole pro všechny“ zajistili optimální rozvoj a učební pokrok všech žáků. Výzkumné šetření představuje výsledky pozorování, které bylo provedeno na vybraných školách u spolupracujících učitelů a je součástí širšího výzkumu v rámci výzkumného záměru.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info