Reflexe v procesu učení. Desetkrát stejně a přece jinak...
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2014 |
Druh | Odborná kniha |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Zkušenost a její reflexe jsou propagátory zkušenostního učení považovány nejen za nezbytnou součást každého učení, ale dokonce za důležitou podmínku úspěšné práce a spokojeného života. Na teoretické úrovni se jimi zabývá celá řada autorů, z nichž mnozí získali světový věhlas. Jejich koncepty jsou odborné veřejnosti většinou dobře známé, ne vždy však čtenářům umožňují nahlédnout do samotné lektorské „kuchyně“. Předkládaná publikace právě o takový pohled usiluje. Po úvodním vymezení pojmového a definičního rámce totiž formou rozhovorů s renomovanými zahraničními autory a dalšími čtyřmi zkušenými českými lektory představuje jejich zkušenosti v práci s různorodými skupinami a poodkrývá tak oblast jejich osobních i profesních přesvědčení, osvědčených metod a způsobů práce, stejně tak jako zdroje případných nezdarů či možných pochybností. Publikace je určena těm čtenářům, kteří se zajímají o zkušenostní učení, reflexi a práci se skupinami – zejména tedy lektorům a všem, kteří v této oblasti usilují o rozvoj teorie i praktických postupů. |
Související projekty: |