Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu
Název česky | Hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2015 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Educational Alternatives |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | teaching, research, evaluation, Russian as second foreign language, learner, older school-age, specific learning disabilities, teacher |
Přiložené soubory | |
Popis | Studie se zabývá výsledky výzkumu hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka.Výzkum byl realizován v roce 2014 a 2015 jako součást výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. |
Související projekty: |