Support for organizational learning in Czech basic schools
Název česky | Podpora organizačního učení v českých základních školách |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2013 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Procedia - Social and Behavioral Sciences |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813032977 |
Doi | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.194 |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | organizational learning; basic schools; learning communities; school leadership |
Přiložené soubory | |
Popis | Autoři prezentují výzkum zaměřený na organizační učení a jeho řízení. Cílem výzkumu bylo zachytit a popsat procesy řízení organizačního učení v českých základních školách, identifikovat jeho obsahy a formy, bariéry a podpůrné faktory. Byla využita kvalitativní i kvantitativní metodologie - rozhovory a dotazníky pro učitele i ředitele škol. Příspěvek obsahuje vybraná data z kvalitativní analýzy zaměřené na identifikaci podpůrných faktorů organizačního učení. |
Související projekty: |