The model of teacher creativity and selection of educational methods for gifted students in science

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Model učitelské tvořivosti a výběr vzdělávacích metod pro přírodovědně nadané žáky
Autoři

ŠKRABÁNKOVÁ Jana TRNA Josef

Rok publikování 2013
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kreativita v přírodovědné výuce je základem pro rozvoj žákovského nadání. Výzkumným výstupem studie je Analyticko-syntetický model učitelské kreativity ve vztahu k výběru vyučovacích metod pro nadané žáky. Naše výzkumná data ukazují vliv vybraných vyučovacích metod na efektivitu rozvoje nadání. Následující teoretické a empirické metody byly využity: data mining, modelování, desing-based research.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info