Punk jako inspirace ve výchovně vzdělávacím procesu

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

LOJDOVÁ Kateřina

Rok publikování 2013
Druh Popularizační texty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek určený učitelům základních a středních škol diskutuje, v čem může být punková subkultura podnětná pro výchovně vzdělávací proces. Na základě kvalitativního výzkumu realizovaného v této subkultuře popisuje hodnotové orientace členů subkultury: tvořit, mít rád, nehromadit, bavit se. Tyto orientace vztahuje k výchovně vzdělávacím činnostem ve škole a k profesní orientaci žáka.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info