I žák, který má matematické nadání, může být v předmětu matematika neúspěšný

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

NOVOTNÁ Jiřina

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Učíme nadané žáky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova gift; talent; mathematics; internal reasons; dysgraphia; dyslexia; inability of conce ntration; external reasons; bad family climate; motivation
Popis V článku zkoumáme příčiny neúspěšnosti matematicky nadaného žáka ve vyučovacím předmětu matematika. V úvodní části se zabýváme důležitostí a postavením matematiky v minulosti i současnosti. Dále uvádíme charakteristiky nadaných žáků a způsob jejich výuky. Závěr článku je věnován motivacím jako jedné z možností zlepšení zájmu žáků nadaných i méně nadaných o matematiku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info