Rozvoj dovedností žáků ve výuce chemie se zaměřením na nadané

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2012
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Dovednosti jako důležité vzdělávací cíle sehrávají významnou úlohu v edukačním procesu. V monografii je vytvořena funkční definice a klasifikace dovedností v chemii a podrobně popsána problematika osvojování dovedností. Teoretické poznatky jsou vysvětleny na konkrétních příkladech a je uvedena jejich aplikace do výuky. Na základě výsledků našich výzkumů jsou navrženy postupy, jak povzbuzovat a motivovat všechny žáky, rozvíjet jednotlivce podle jejich individuálních vzdělávacích potřeb, což umožňuje odkrýt skryté nadání a rozvinout mimořádné nadání. Je vytvořena ucelená nabídka vhodných výukových technik, které mohou učitelé využívat při osvojování dovedností u běžné žákovské populace i nadaných žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info