Diskursivní analýza názorů učitelek ZŠ na vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KLAPKO Dušan

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Teoretická východiska výzkumného šetření vycházela ze sociálně konstruktivistického přístupu. Cílem kapitoly bylo popsat, vysvětlit a odhalit jazykové konstrukce výkladu sociální reality v tematice výuky romských žáků z pohledu učitelek na vybraných ZŠ v Brně. Metodologické uchopení dat výzkumu bylo uskutečněno nástroji diskursivní analýzy, sběr dat probíhal v rámci polostrukturovaných rozhovorů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info