Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HORÁKOVÁ Radka

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Kapitolu lze chápat jako zprávu z provedeného dílčího výzkumného šetření, které bylo provedeno v rámci výzkumného záměru č. MSM0021622443. Cílem výzkumu bylo zaměřit se na výskyt narušené komunikační schopnosti a sluchového postižení u žáků běžných základních škol a analyzovat úroveň povědomí pedagogů o této problematice. V úvodní části textu je pojednáno o faktorech ovlivňujících úspěšnost integrace, jako je např. míra sluchového postižení. Mezi základní předpoklady úspěšné integrace jsou řazeny např. vysoká úroveň komunikačních kompetencí jedinců se sluchovým postižením a jejich schopnost se s tímto smyslovým postižením vyrovnat. V kapitole je uvedena interpretace výsledků dotazníkového šetření, které bylo zpracováno metodou univariační analýzy. Jednotlivé položky byly analyzovány, graficky znázorněny a okomentovány.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info