Sebehodnocení dětí mladšího školního věku se specifickými poruchami učení

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy. Výzkum – teorie – praxe – profesní příprava
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova research; self-esteem; specific learning disabilities; foreign language teaching; younger school-age; pupil; teacher; parents
Přiložené soubory
Popis Studie se zabývá sebehodnocením žáků mladšího školního věku se specifickými poruchami učení. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda žáci,u nichž byly diagnostikovány specifické poruchy učení a byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými spolužáky a vrstevníky nižší sebehodnocení v cizojazyčné výuce a jak tuto problematiku vnímají jednotliví aktéři vyučovacího procesu – žáci, učitelé a rodiče. Výzkum byl realizován v letech 2011 a 2012 v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info