Jak hodnotíme žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní cizojazyčné výuce

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Cudzie jazyky a kultúry v škole 9
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova assessment; teacher; pupil; parents; educational process; foreign language teaching; Russian language; pupil with specific learning disabilities; language portfolio; feed-back; educational research
Přiložené soubory
Popis Tento článek se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji. Shrnuje, jaký je význam hodnocení a jeho možnosti v současné inkluzivní škole. Článek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Je zde prakticky proveden pedagogický výzkum a šetření, jakým způsobem je hodnocení prováděno v české škole s tradičním programem.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info