Výzkumné šetření mezi učiteli ruského jazyka k hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v kontextu integrace a inkluze

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference XXX International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova assessment; evaluation; foreign language teaching; Russian language; teacher; pupil; SLD; questionnaire survey; focus group
Přiložené soubory
Popis Příspěvek předkládá výsledky dílčího výzkumného projektu k otázkám hodnocení v cizojazyčné výuce u žáků se specifickými poruchami učení (dále SPU), jež byl realizován v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443). Snahou autora je analyzovat problematiku hodnocení ve výuce cizích jazyků v českých poměrech v kontextu integrace a inkluze. Cílem výzkumu je reálné zjištění, jaké typy hodnocení učitelé ruštiny na 2. stupni základních škol a v nižších ročnících víceletých gymnázií Jihomoravského kraje běžně využívají při své práci se žáky s SPU. Výzkumná sonda byla provedena metodou obsahové analýzy, dotazníkového šetření, rozhovoru v ohniskové skupině učitelů cizích jazyků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info