Gas-Brake-Clutch: Promoting Engineering or Selling Vehicles? Czech Advertising, Film and Consumer Culture in the Early 1960s

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sportovních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Brzda-spojka-plyn. Propagace inženýrství nebo prodej aut? Česká reklama, film a spotřební kultura raných 60. let
Autoři

ČESÁLKOVÁ Lucie

Rok publikování 2012
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Konferenční příspěvek se na příkladu filmové reklamy osobních vozů zabývá problematikou socialistické reklamy v českém prostředí a poukazuje na její ekonomické a ideologické aspekty.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info