Vzdělávání nadaných žáků v matematice ve věku 13-15 let: případové studie

Warning

This publication doesn't include Faculty of Sports Studies. It includes Faculty of Education. Official publication website can be found on muni.cz.
Authors

VESELÁKOVÁ Jana

Year of publication 2024
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Proběhla XXXII. výroční konference s názvem Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání. Cílem příspěvku bylo prezentovat dílčí zjištění z kvalitativního výzkumu realizovaného v rámci disertační práce zaměřené na vzdělávání nadaných žáků v matematice ve věku 13–15 let na základních školách s důrazem na různá vyučovací prostředí (běžné třídy a třídy s rozšířenou výukou matematiky). Byly prezentovány výukové strategie, kterými jsou nadaní žáci vzděláváni a příležitosti, které jsou jim poskytovány ve výuce matematiky. Představeny byly zkušenosti nadaných žáků s výukou matematiky a okolnosti, se kterými se potýkají jejich učitelé matematiky v kontextu vzdělávání těchto žáků. Prezentovaná data byla získána pomocí pozorování nadaných žáků a učitelů ve výuce matematiky ve školách a rozhovorů s nadanými žáky v matematice (N=3) a s jejich učiteli matematiky (N=3).
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info