Studenti a studentky FSpS si pro ně v rámci předmětu Aplikované pohybové aktivity připravili pohybový program. Vysvětlili žákům význam protahování a posilování, zahráli si s nimi zábavné hry a vedli rozcvičku. V hlavní části se v rámci kruhového tréninku věnovali jednotlivým skupinkám na stanovištích, individuálně vysvětlili jednotlivé cviky a dbali na správné provedení.
Celkem do naší výuky dorazilo přes 20 středoškoláků a středoškolaček. Nastavit správný přístup a fyzickou zátěž pro takto specifickou skupinu není nic jednoduchého ani pro zkušeného lektora. Naši studující ale prokázali, že to umí, mají laskavý a profesionální přístup, umí improvizovat a využít znalostí ze studia. Tato zkušenost byla jednou z podmínek zápočtu. Jak jinak nastavit ukončení předmětu než prací s konkrétní skupinou. Doufejme, že tyto dovednosti uplatní studenti i ve své praxi.
Za fotografie děkujeme Nekonvenčnímu fotografovi Petru Stillerovi, který i přes svůj handicap žije naplno!