Cílovou skupinou této oblasti vzdělávání jsou akademičtí pracovníci fakulty sportovních studií, kteří se zapojí do tvorby a posléze výuky ve vytvořených e‐learningových kurzech. Velmi významným předpokladem úspěchu online kurzu je způsob, jakým je kurz veden učitelem. V online prostředí se obvykle učitel nazývá tutorem a jeho činnost v kurzu tutorováním. K tomu, aby učitelé svou novou roli dobře zvládli, jim napomůže kurz zaměřený na práci učitele v online kurzech.
Hlavním cílem je rozvoj specifických znalostí a dovedností, které absolventům vzdělávání umožní kvalifikovaně používat elektronické výukové materiály pro tzv. smíšené učení (tj. kombinace klasické výuky s elektronickými materiály).
V rámci této aktivity se uskutečnily 2 běhy vzdělávání, ve kterých byly účastníkům předány veškeré informace potřebné pro zdárné absolvování kurzu. V průběhu vzdělávání účastníci prostřednictvím samostudia online kurzu získávali potřebné poznatky pro úspěšné vypracování elektronických výukových materiálů a jejich použití při pilotní výuce, i při výuce po ukončení projektu.
Podklady pro studium (online kurz) najdete na adrese:
Účastníci splnili 2 úkoly, tj. vytvořili strukturu a nástin jedné kapitoly svého předmětu. Tyto materiály nebo kompletně zpracované e-learningové podpory jsou nyní podrobovány konstruktivnímu hodnocení ze strany tutorky. Úkol se považuje za splněný a běh vzdělávání v oblasti tutoting e-learningu za ukončený v okamžiku, kdy účastník kurzu obdrží od tutorky zpětnou vazbu „bez připomínek“.
V rámci vzdělávání v oblasti tutoringu e-learningu bylo podpořeno 37 osob z cílové skupiny.
Najdete ve fotogalerii